Chcesz zgłosić szkodę w związku z powodzią lub deszczami nawalnymi? Sprawdź, jak to zrobić.
FAQ
Ubezpieczenia medyczne
OC Obowiązkowe
Czy obowiązkowe ubezpieczenie OC pokryje odszkodowanie za naruszenie praw pacjenta?
Co oznacza Suma Gwarancyjna?
Czy mogę kupić tylko ubezpieczenie Obowiązkowe OC?
Czy pracując na etacie muszę wykupić ubezpieczenie?
OC Dobrowolne
Czy obowiązkowe OC nie wystarczy?
Jaki jest zakres ubezpieczenia naruszenia praw pacjenta?
Co mi daje dobrowolne ubezpieczenie OC?
Ochrona prawna
Czy uzyskam pomoc w przypadku hejtu lub zniesławienia w Internecie?
Jak skorzystać z ochrony prawnej?
Czy uzyskam wsparcie prawnika, jeżeli szkoda nastąpiła 6 lat temu?
Co zyskuję wybierając ochronę prawną w wariancie Premium?
Ochrona ekspozycji zawodowej HIV/WZW
Czym jest klauzula Agresji Pacjenta?
Czy mogę rozszerzyć ochronę o ubezpieczenie NNW?
Gdzie mam zgłosić zwrot kosztów badań i leczenia antyretrowirusowego?
Co zrobić w przypadku ekspozycji na materiał zakaźny?
Ubezpieczenia zdrowotne
Jak umówić E-konsultację?
Korzystałem z usług lekarza nie współpracującego z TU INTER Polska. Jak otrzymać zwrot kosztów?
Z jakich świadczeń medycznych mogę korzystać w ramach mojego wariantu?
Jak wezwać lekarza z wizytą domową?
Czy potrzebuję skierowania do lekarza specjalisty?
Gdzie znajdę placówki medyczne współpracujące z TU INTER Polska?
Jak umówić się do lekarza lub na badanie?
Ubezpieczenia majątkowe
Kto otrzyma odszkodowanie, jeżeli jest cesja praw z polisy ubezpieczeniowej?
Czy można w INTER ubezpieczyć mieszkanie pod kredyt i w jaki sposób mam ustalić sumę ubezpieczenia?
Mam ubezpieczone mury od ognia i innych zdarzeń losowych przez spółdzielnię mieszkaniową. Czy powinienem dodatkowo ubezpieczyć swoją nieruchomość?
Czy trzeba być właścicielem mieszkania, żeby je ubezpieczyć?
Ubezpieczenia podróżne
Jakie sporty ekstremalne mogę włączyć do ochrony?
Co zrobić w razie nieszczęśliwego wypadku za granicą?
Czy mogę wykupić samo ubezpieczenie INTER Tour365?
Czy muszę zgłaszać swoje wyjazdy zagraniczne do INTER Polska?
Zakup polisy online
Odpowiadając na pytania pojawił się formularz kontaktowy. Czy mogę dokonać zakupu online?
Na otrzymanej polisie są nieprawidłowe dane
Co zrobić jeżeli po zakupie nie został dostarczony e-maila z polisą?
Co zrobić, jeżeli mam problem z płatnością za polisę online?
Po wypełnieniu danych przycisk “Zapłać online” jest nieaktywny. Jak przejść dalej?
Dlaczego formularz online nie wyświetla się prawidłowo?
Dlaczego zamiast kwoty oferty pojawia się komunikat „Obliczam”?
Dlaczego formularz online nie wyświetla oferty?