Oferta dla Ciebie Decyduj sam
Prywatne ubezpieczenie zdrowotne INTER Vision zapewni Ci dostęp do opieki medycznej na najwyższym poziomie, w komfortowych warunkach i w dogodnym dla Ciebie terminie. Każdego dnia czekają na Ciebie wysokiej klasy specjaliści, nowoczesny sprzęt diagnostyczny, profesjonalne laboratoria i życzliwa obsługa. Opieka medyczna jest realizowana w placówkach renomowanych Partnerów Medycznych.
Co zyskujesz wybierając prywatną opiekę zdrowotną INTER Vision:
- Wygodny sposób umawiania wizyt online, przez formularz internetowy lub telefonicznie za pośrednictwem Centrum Klienta INTER
- Możliwość wyboru zakresu usług, dostosowanego do Twoich potrzeb
- Realizację wizyt u lekarzy specjalistów, bez skierowania, w ciągu 5 dni roboczych, a do lekarzy POZ w ciągu 2 dni roboczych
- Szeroki zakres badań laboratoryjnych i diagnostycznych bez limitów ilościowych
- Możliwość objęcia opieką Członków Rodziny
- W nagłym przypadku jesteś w najlepszych rękach. W ramach każdego wariantu oferujemy Pomoc Assistance 24h – wizyty domowe na terenie całej Polski, transport medyczny, dowóz leków rehabilitację
- Możliwość doboru pakietu ubezpieczeń dodatkowych
Sprawdź zakres usług
Nie wiesz czy dana usługa medyczna znajduje się w Twoim pakiecie? Sprawdź jego zakres.
Jak korzystać z ubezpieczenia zdrowotnego?
Jak skorzystać z Telemedycyny?
Umów E-konsultacjęW jakiej placówce mogę umówić konsultację?
Znajdź placówkęJeżeli skorzystałem z placówki niewspółpracującej?
Rozlicz rachunek
Najczęściej zadawane pytania
Jak przystąpić do ubezpieczenia?
To bardzo proste. Wystarczy wypełnić prosty wniosek ubezpieczeniowy z krótką ankietą medyczną. Na podstawie przekazanych danych zostanie przygotowana spersonalizowana oferta ubezpieczenia. Jeśli do 20 dnia miesiąca Twój podpisany wniosek trafi do naszej centrali, okres ubezpieczenia może zacząć się od pierwszego dnia kolejnego miesiąca.
Ile kosztuje ubezpieczenie?
Składka ubezpieczeniowa jest uzależniona od wariantu ubezpieczenia oraz Twojego wieku w momencie przystępowania do ubezpieczenia. Oblicz składkę
Co to są karencje ubezpieczeniowe?
Okres karencji, to okres, w którym w sposób ograniczony możesz korzystać z ubezpieczenia. Karencja ogólna obowiązuje przez 3 miesiące od początku okresu ubezpieczenia. Nie możesz wtedy korzystać ze świadczeń, chyba, że jest to spowodowane nieszczęśliwym wypadkiem. Karencję ogólną możesz wykupić uiszczając jednorazową składkę (wykup karencji). Karencja szczególna trwa przez 8 miesięcy od początku okresu ubezpieczenia i dotyczy wyłącznie prowadzenia ciąży oraz stomatologii.
Na jaki okres zawierana jest umowa ubezpieczenia?
Umowa ubezpieczenia zawierana jest na okres 12 miesięcy i ulega automatycznemu przedłużeniu o kolejny rok, jeżeli żadna ze stron jej nie wypowie na miesiąc przed każdą rocznicą ubezpieczenia. Dzięki temu możesz być pewien, że składka ubezpieczeniowa nie zmieni się przynajmniej przez 12 miesięcy.
Jak korzystać z ubezpieczenia? (FAQ)
Jak umówić się do lekarza/na badania?
To Ty decydujesz jak umawiasz się do lekarza czy na badania. Możesz umówić się bezpośrednio w wybranej przez Ciebie placówce medycznej współpracującej z INTER Polska. Placówkę możesz znaleźć na mapie lub pobrać WYKAZ PLACÓWEK
jako dokument pdf. Możesz również skorzystać z naszego centrum umawiania wizyt lub specjalnego
formularza.
Jak umówić E-konsultację?
Pierwszorazową Telekonsultację umów dzwoniąc pod numer: 801 803 000. Każdą kolejną E – Konsultację zarezerwuj samodzielnie poprzez Portal Pacjenta HomeDoctor. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Gdzie znajdę wykaz placówek medycznych współpracujacych z INTER Polska?
WYKAZ PLACÓWEK
możesz pobrać jako dokument .pdf lub znaleźć najbliższą na mapie.
Czy potrzebuję skierowania do lekarza?
Nie, aby umówić się do lekarza specjalisty nie musisz posiadać skierowania.
Jak wezwać lekarza z wizytą domową?
W przypadku nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku skorzystaj z naszego centrum assistance (24/7). Pod jednym numerem telefonu (22 333 77 77) zorganizujemy dla Ciebie wizytę domową, transport medyczny (planowany), dostawę leków czy nawet proces rehabilitacji. Dla ułatwienia numer telefonu znajdziesz również na swojej karcie ubezpieczenia.
Z jakich świadczeń medycznych mogę korzystać w ramach mojego wariantu?
Szczegółowy zakres usług w formacie .pdf znajdziesz powyżej. Zwróć uwagę, że niektóre pozycje zakresu to definicje otwarte – np. USG, tomografia czy rezonans. Oznacza to, że przysługują Ci wszystkie badania tego typu, a nie tylko wybranych części ciała.
Korzystałem z usług lekarza nie współpracującego z TU INTER Polska. Jak otrzymać zwrot kosztów?
Jeżeli korzystasz ze świadczenia zdrowotnego w placówce medycznej, która nie znajduje się w naszej sieci – weź fakturę. TU INTER Polska zwróci Ci koszty świadczeń do wysokości określonej w Wykazie świadczeń zdrowotnych.
Dokonaj zgłoszenia online.