801 803 000

Pytanie do Janusza Szulika prezesa Towarzystwa Ubezpieczeń INTER Polska

Prawie 90% firm w Polsce odnotowało zakłócenia działalności wynikające ze społecznej izolacji i zmiany zachowania klientów, czytamy w badaniu przeprowadzonym przez Spotdata oraz CBM INDICATOR analizującym polski rynek mikro, mały i średni biznes w obliczu pandemii COVID-19. Jak zabezpieczyć biznes przed ewentualnymi kolejnymi turbulencjami?

Jak ochronić siebie, swoje rodziny i pracowników przed skutkami zachodzących zmian? Jedną z możliwości jest odpowiednio dobrane ubezpieczenie dla firm.

“Dziś nie ma prostych wyborów, łatwych odpowiedzi.”

Polska gospodarka doświadczyła gwałtownego wstrząsu w konsekwencji pandemii choroby COVID-19. Mimo stopniowego znoszenia restrykcji dotyczących prowadzenia biznesu wielu przedsiębiorców obawia się drugiej fali pandemii i ponownego zamrożenia gospodarki. Wg raportu „Polski mikro, mały i średni biznes w obliczu pandemii COVID-19” najbardziej dotknięte efektami pandemii są firmy z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, które wytwarzają w Polsce niemal połowę PKB i dają zatrudnienie blisko 60% wszystkich pracowników w kraju.

Co może wnieść odpowiednio dobrane ubezpieczenie, aby zabezpieczyć przyszłość polskich firm z tego sektora?

Dziś polski biznes jest w sytuacji wyjątkowej, której nikt nie był w stanie przewidzieć i nikt nie był na nią przygotowany – mówi Janusz Szulik, prezes Towarzystwa Ubezpieczeń INTER Polska.

Wielu przedsiębiorców staje przed pytaniem jak zabezpieczyć interes firmy?

Dziś nie ma prostych wyborów, łatwych odpowiedzi. W tym trudnym dla nas wszystkich okresie zadaliśmy sobie pytanie, co my jako ubezpieczyciel możemy zrobić, aby pomóc naszym Klientom – przedsiębiorcom? Co zrobić, aby ochronić ich interesy, zdrowie ich pracowników i ich rodzin? Co zrobić, aby dać im poczucie bezpieczeństwa w czasach, które nas wszystkich napawają niepokojem. Naszą propozycją jest kompleksowa oferta ochrony dla firm w zakresie ubezpieczeń grupowych na życie, zdrowotnych i majątkowych – mówi Janusz Szulik.

 

Wywiad został opublikowany na łamach czasopisma Executive Club.