Poznaj
E-konsultacje

Dowiedz się więcej
oc-lekarz_1

Oferta dla Ciebie
Decyduj sam

Prywatne ubezpieczenie zdrowotne INTER Vision zapewni Ci dostęp do opieki medycznej na najwyższym poziomie, w komfortowych warunkach i w dogodnym dla Ciebie terminie. Każdego dnia czekają na Ciebie wysokiej klasy specjaliści, nowoczesny sprzęt diagnostyczny, profesjonalne laboratoria i życzliwa obsługa. Opieka medyczna jest realizowana w placówkach renomowanych Partnerów Medycznych.
Nasze wieloletnie doświadczenie, zdobyte od 2002 roku, to gwarancja Twojego bezpieczeństwa i komfortu.
Pozwól nam kompleksowo zadbać o zdrowie Twoje i Twoich najbliższych – zapoznaj się z naszą ofertą dla klientów indywidualnych.

Co zyskujesz wybierając prywatną opiekę zdrowotną INTER Vision:

  • Wygodny sposób umawiania wizyt online, przez formularz internetowy lub telefonicznie za pośrednictwem Centrum Klienta INTER
  • Możliwość wyboru zakresu usług, dostosowanego do Twoich potrzeb
  • Realizację wizyt u lekarzy specjalistów, bez skierowania, w ciągu 5 dni roboczych, a do lekarzy POZ w ciągu 2 dni roboczych
  • Szeroki zakres badań laboratoryjnych i diagnostycznych bez limitów ilościowych
  • Możliwość objęcia opieką Członków Rodziny
  • W nagłym przypadku jesteś w najlepszych rękach. W ramach każdego wariantu oferujemy Pomoc Assistance 24h - wizyty domowe na terenie całej Polski, transport medyczny, dowóz leków rehabilitację
  • Możliwość doboru pakietu ubezpieczeń dodatkowych

FAQ

1 Jak przystąpić do ubezpieczenia?
To bardzo proste. Wystarczy wypełnić prosty wniosek ubezpieczeniowy z krótką ankietą medyczną. Na podstawie przekazanych danych zostanie przygotowana spersonalizowana oferta ubezpieczenia. Jeśli do 20 dnia miesiąca Twój podpisany wniosek trafi do naszej centrali, okres ubezpieczenia może zacząć się od pierwszego dnia kolejnego miesiąca.
2 Ile kosztuje ubezpieczenie?
Składka ubezpieczeniowa jest uzależniona od wariantu ubezpieczenia oraz Twojego wieku w momencie przystępowania do ubezpieczenia.
3 Co to są karencje ubezpieczeniowe?
Okres karencji, to okres, w którym w sposób ograniczony możesz korzystać z ubezpieczenia. Karencja ogólna obowiązuje przez 3 miesiące od początku okresu ubezpieczenia. Nie możesz wtedy korzystać ze świadczeń, chyba, że jest to spowodowane nieszczęśliwym wypadkiem. Karencję ogólną możesz wykupić uiszczając jednorazową składkę (wykup karencji). Karencja szczególna trwa przez 8 miesięcy od początku okresu ubezpieczenia i dotyczy wyłącznie prowadzenia ciąży oraz stomatologii.
4 Na jaki okres zawierana jest umowa ubezpieczenia?
Umowa ubezpieczenia zawierana jest na okres 12 miesięcy i ulega automatycznemu przedłużeniu o kolejny rok, jeżeli żadna ze stron jej nie wypowie na miesiąc przed każdą rocznicą ubezpieczenia. Dzięki temu możesz być pewien, że składka ubezpieczeniowa nie zmieni się przynajmniej przez 12 miesięcy.
 
Dokumenty do pobrania
INTER VISION Karta Produktu (IPID)
Ogólne i Szczególne Warunki Ubezpieczenia Zdrowotnego INTER VISION
ANEKS do Ogólnych Warunków Ubezpieczenia Zdrowotnego INTER VISION
ANEKS nr 2 do Ogólnych Warunków Ubezpieczenia Zdrowotnego INTER VISION
Formularz Zgłoszenia roszczenia z umowy ubezpieczenia zdrowotnego
Szczególne Warunki Dodatkowego Ubezpieczenia Zdrowotnego_Medycyna Pracy
Szczególne Warunki Dodatkowego Ubezpieczenia Zdrowotnego – Następstwa Nieszczęśliwych Wypadków
Szczególne Warunki Dodatkowego Ubezpieczenia Zdrowotnego – Operacje
Szczególne Warunki Dodatkowego Ubezpieczenia Zdrowotnego – Powtórna Opinia Medyczna (Best Doctors)
Szczególne Warunki Dodatkowego Ubezpieczenia Zdrowotnego – Koszty Leczenia Za Granicą
Szczególne Warunki Dodatkowego Ubezpieczenia Zdrowotnego – Zabiegi Protetyczne w Następstwie Nieszczęśliwego Wypadku, Dzienny Zasiłek Szpitalny
Szczególne Warunki Dodatkowego Ubezpieczenia Zdrowotnego – Poważne zachorowanie
Wniosek o zawarcie ubezpieczenia zdrowotnego INTER VISION
Wykaz świadczeń INTER Vision
Informacja o ubezpieczeniach dodatkowych do ubezp. zdrowotnego INTER VISION i INTER ZDROWIE obowiązująca od 01.03.2018r.
Szczególne Warunki Dodatkowego Ubezpieczenia Zdrowotnego – Rehabilitacja od 01.03.2018
Szczególne Warunki Ubezpieczenia Pakietu INTER Vision obowiązujące od 01.03.2018r.
Szczególne Warunki Dodatkowego Ubezpieczenia Zdrowotnego – Dentystyka obowiązujące od 01.03.2018
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
e-Konsultacje podręcznik
1Jak umówić się do lekarza / na badania?
To Ty decydujesz jak umawiasz się do lekarza czy na badania. Możesz umówić się bezpośrednio w wybranej przez Ciebie placówce medycznej współpracującej z INTER Polska. Placówkę możesz znaleźć na mapie lub pobrać wykaz placówek medycznych jako dokument pdf. Możesz również skorzystać z naszego centrum umawiania wizyt lub specjalnego formularza.
2Gdzie znajdę wykaz placówek medycznych współpracujacych z INTER Polska?
Wykaz placówek możesz pobrać jako dokument pdf w sekcji "dokumenty do pobrania" lub znaleźć na mapie w "Strefie Klienta".
3Czy potrzebuję skierowania do lekarza?
Nie, aby umówić się do lekarza specjalisty nie musisz posiadać skierowania.
4Jak wezwać lekarza z wizytą domową?
W przypadku nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku skorzystaj z naszego centrum assistance (24/7). Pod jednym numerem telefonu (22 333 77 77) zorganizujemy dla Ciebie wizytę domową, transport medyczny (planowany), dostawę leków czy nawet proces rehabilitacji. Dla ułatwienia numer telefonu znajdziesz również na swojej karcie ubezpieczenia.
5Z jakich świadczeń medycznych mogę korzystać w ramach mojego wariantu?
Szczegółowy wykaz świadczeń w formacie pdf znajdziesz w sekcji "dokumenty do pobrania". Zwróć uwagę, że niektóre pozycje wykazu świadczeń to definicje otwarte - np. USG, tomografia czy rezonans. Oznacza to, że przysługują Ci wszelkie badania tego typu, a nie tylko wybranych części ciała.
6Korzystałem z usług lekarza nie współpracującego z TU INTER Polska. Jak otrzymać zwrot kosztów?
Jeżeli korzystasz ze świadczenia zdrowotnego w placówce medycznej, która nie znajduje się w naszej sieci - weź fakturę. W takim przypadku INTER Polska zwróci Ci koszty świadczeń do wysokości określonej w Wykazie świadczeń zdrowotnych, na podstawie pisemnego zgłoszenia roszczenia na formularzu INTER Polska wraz z załączonymi oryginałami faktury. Możesz również dokonać zgłoszenia online.

Strefa Klienta

Szukasz więcej informacji?

Zobacz więcej w naszym poradniku lub skontaktuj się z nami
10 grudnia 2019

Lepiej zapobiegać niż leczyć. W praktyce pacjenci bez profilaktyki zdrowotnej. Jak to zmienić?

Wydawałoby się, że nie trzeba nikogo przekonywać, aby dbał o […]
3 grudnia 2019

Przemęczenie pracowników działa jak kula śniegowa. Czy można ją zatrzymać?

Polacy pracują nawet 400 godzin więcej niż Niemcy. Nie kryją, […]
22 listopada 2019

Kiedy zdrowie szwankuje i sami stajemy się pacjentami. Na taki scenariusz watro się przygotować.

Zawód fizjoterapeuty niesie za sobą również konsekwencje zdrowotne. Fizjoterapeuci narażeni […]
21 listopada 2019

Od braku dostępu do dokumentacji medycznej po brak skierowania na badania. Lista zażaleń jest długa

Pacjenci skarżą się na podstawową opiekę zdrowotną. Ich zgłoszenia wiążą […]
Top
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Zasady korzystania z plików cookies