Specjalista ds. Sprzedaży Ubezpieczeń – Kielce

Wymagania:
  • wykształcenie wyższe,
  • minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • doświadczenie w kompleksowym przygotowywaniu ofert przetargowych,
  • mile widziana znajomość branży brokerów,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • zdolność szybkiego uczenia się,
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista.
Opis obowiązków:
  • opracowywanie ofert w zakresie ubezpieczeń,
  • analiza i ocena ryzyka w zakresie ubezpieczeń majątkowych, osobowych i medycznych na poziomie Oddziału,
  • utrzymywanie  skutecznych relacji z biznesowych z brokerami,
  • realizacja planu sprzedaży.
  • organizacyjne wsparcie Oddziału w zakresie obsługi pośredników i klientów,
  • obsługa korespondencji oraz czynności administracyjne w Oddziale.
Oferujemy:
  • umowę o pracę oraz motywacyjny system wynagrodzeń,
  • możliwość rozwoju zawodowego w branży ubezpieczeń,
  • współpracę z profesjonalnym zespołem,
  • pakiet świadczeń socjalnych oraz pakiet medyczny.

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV klikając w przycisk aplikowania

APLIKUJ

Klikając w przycisk APLIKUJ zgadzasz się na przetwarzanie przez TU INTER Polska S.A. danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę (zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub innych przepisach prawa, np. Twój wizerunek, zainteresowania). Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa (min. Twoje imię, nazwisko, doświadczenie zawodowe, wykształcenie) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Jeśli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.

Top