Koordynator ds. Współpracy z Agencjami Ponadregionalnymi

Wymagania:
  • minimum 2 letnie doświadczenie w sprzedaży,
  • doświadczenie w kierowaniu strukturami sprzedażowymi w branży ubezpieczeń,
  • znajomość rynku ubezpieczeniowego,
  • umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne,
  • odpowiedzialność, umiejętność pracy w grupie, zorientowanie na wynik,
  • gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
  • wykształcenie wyższe.
Opis obowiązków:
  • realizacja planów sprzedażowych,
  • współpraca z istniejącą siecią agencji ponadregionalnych w zakresie realizacji planów sprzedażowych,
  • pozyskiwanie do współpracy partnerów biznesowych i budowanie z nimi długofalowych relacji,
  • utrzymywanie relacji biznesowych z aktualną siecią pośredników,
  • organizacja i prowadzenie szkoleń sprzedażowych i merytorycznych,
  • motywowanie i podnoszenie efektywności podległej sieci sprzedaży.
Oferujemy:
  • umowa o prace oraz motywacyjny system wynagradzania,
  • wdrożenie merytoryczne oraz w zakresie systemów IT,
  • narzędzia pracy: laptop, telefon służbowy, auto służbowe,
  • pakiet świadczeń socjalnych oraz pakiet medyczny.

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV klikając w przycisk aplikowania

APLIKUJ

Klikając w przycisk APLIKUJ zgadzasz się na przetwarzanie przez TU INTER Polska S.A. danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę (zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub innych przepisach prawa, np. Twój wizerunek, zainteresowania). Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa (min. Twoje imię, nazwisko, doświadczenie zawodowe, wykształcenie) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Jeśli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.

 

Top